Thursday, April 2, 2009

PILIHANRAYA KECIL 3 KAWASAN

Selepas penat bertungkus lumus untuk menjayakan Mesyuarat Agong UMNO 2008-2011, setiap ahli terus bekerja keras demi memastikan kemenangan di 3 kawasan pilihanraya kecil iaitu Bukit Selambau, Bukit Gantang dan Batang Ai.

Apakah yang mendorong sehingga setiap ahli sanggup untuk memerah setiap keringat demi mempertahankan kemenangan di setiap kawasan pilihanraya kecil tersebut.Semuanya hanyalah Demi RAKYAT.

Sesungguhnya kami ahli-ahli UMNO tidak rela rakyat dipergunakan oleh retorik pembangkang yang hanya mahukan kuasa untuk kepentingan peribadi dan bukannya rakyat.Inilah UMNO yang sebenar, penubuhannya adalah dari rakyat, perjuangannya untuk kepentingan rakyat dan kekuatannya bersumberkan rakyat.

Kesilapan demi kesilapan UMNO berusaha untuk memperbetulkan kesemuanya hanyalah kerana permintaan rakyat yang dicinta.Sedarlah UMNO hanyalah untuk kita semua dan tiada yang lain setandingnya kecuali dengan izin Allah s.w.t.Selagi UMNO bergerak dilandasan yang betul maka kita pasti akan berjaya.

Berbeza dengan parti yang lain yang hanya tahu untuk melihat kesilapan orang lain kononnya merekalah parti yang suci dan tiada salah dan hanya benar semata-mata.Apakah mereka semua maksum? Fikirkanlahh....

-Gerak Gempur-

No comments: