Sunday, May 17, 2009

Zuraidah kene tangkap di Perak Bukan dia Ahli Parlimen Ampang ker??


Ahli Parlimen Ampang yang juga merupakan Ketua Wanita KeADILan sebentar tadi telah di tahan kira kira jam 8.45 pagi sebentar tadi.Apa yang di kesali penahanan tersebut adalah sesuatu yang tidak berasas lebih lagi apabila beliau yang juga merupakan Ahli Parlimen Ampang .........-di Laman web nyer..

Apa asasnya Puan YB pi kat Perak berkumpul kat sana sedangkan Puan YB kan Ahli Parlimen Ampang? Lepas kene tangkap marah pulak. Apa kat Ampang dah tak tau nak buat apa ka sampai kene pergi kat Perak?? Sebagai Ahli Parlimen Tanggungjawab dan Tugas yang diberikan rakyat haruslah diberikan tumpuan yang utama. Apakah dengan hadir di Perak dapat menyelesaikan pelbagai masalah yang timbul di kawasan Parlimen Ampang nie?.

Apakah Puan YB pening dan ingin mengelak dari menunaikan banyak janji yang ditaburkan sewaktu pilihanraya yang lepas yang tidak dapat dikotakan atau sekadar ingin bersuka ria di Perak?.Kalau difikirkan logik Apalah yang nak disibukkan tempat orang lain, tempat sendiri tak jaga?.Banyak masalah lagi di Ampang yang sepatutnya diberikan perhatian yang penuh tetapi kat Perak juga Puan YB berikan tumpuan?

Jangan memalukan Ampang Puan YB.Orang sumer dok harap YB buat kerja bukannya pi Perak duduk tengah-tengah panas, terjerit sana terjerit sini.Malu kita orang Ampang ada Ahli Parlimen macam nie?.Janji yang ditaburkan dulu pun tak ditunaikan lagi harga air masih lagi sama dan macam-macam lagi yang belum ditunaikan.Apakah mungkin kerajaan pimpinan Parti Keadilan Rakyat nie hanya nak pegang kuasa jer kerja tak nak buat..

Fikir-fikirkanlah...

-Ampang Kecewa-

2 comments:

Anonymous said...

aiyoo kwn..u ddk rumh saje ka...
u tak penah pigi jln2 mana2 ka...
kwn u kena pau ke kena pukul dekat luar kwnsn u, u tak pigi tolng ke..takkan u kata 'tak senanglah..ko tolng la diri ko sndri..',macam tu ke..aiyoo kwn..pikir2 la ye..

juragan said...

kita memang patut tolong kawan susah tapi janganlah sampai langgar undang-undang, Yang Berhormat atau "YB" sepatutnya kene tegakkan undang2 bukannya langgar...yang nie yang tak patut...pikir2kanla