Saturday, June 26, 2010

AHLI PARLIMEN AMPANG TAK PANDAI MENGURUS DIRI LAGIKAN PULA MENGURUS RAKYAT



Kali ini, kisah PKR Cabang Ampang dihalau keluar dari pejabat kerana tak bayar sewa selama 10 bulan. Pejabat PKR Cabang Ampang beralamat no.16-2a, Jalan Bukit Indah, Taman Bukit Indah, Ampang.

Pejabat tersebut telah dikosongkan sejak tahun lepas lagi setelah diberi notis oleh pemilik premisnya iaitu seorang ahli perniagaan kaum Cina Kuala Lumpur.

Sign board tidak diturunkan kerana malu diketahui orang. Tapi Zionis ini kalau didedahkan, mereka akan main sentimen kesian.

Mana duit dan kontrak PBT banyak-banyak? Sana sini sedekah dan kasi rakyat ini dan itu tapi sewa pejabat RM750 sebulan dah tertunggak selama 6 bulan.

Ini menunjukkan PKR ini tidak bertanggungjawab dan tidak tahu urus diri sendiri. Pasti sewa Cina itu burn saja. Macam mana nak perintah negara kalau pejabat tak terurus? Padanlah mereka dok kasi air percuma sampai menuju bankrup negeri Selangor.

Kemudian nak cover apalagi spin dan salahkan BN. Memang PKR suka cara ni.

Buat masa ini, PKR Cabang Ampang tidak ada pejabat rasmi. Mungkin sekali alamat rasmi adalah disewa rumah orang. Ini bersalahan dengan undang2 atau peraturan ROS.

Silap-silap rumah orang tu pun akan tertunggak dan tak dibayar. Jadi baik-baiklah orang-orang Ampang bila nak sewa dengan PKR. Dia orang ni memang gitu ...

Fikir-fikirkanlah kalau nak mengurus diri pun tak pandai apa lagi nak menyelesaikan masalah rakyat. Dimana letaknya kepimpinan ahli parlimen Ampang. Apakah ini ahli parlimen yang peduduk Ampang inginkan.

- rakyat kecewa

No comments: