Friday, January 8, 2010

UMNO JUARA RAKYAT


Kepada semua rakyat Malaysia marilah sama-sama memeriahkan Program Juara Rakyat yang akan berlangsung selama tiga hari bermula:


TARIKH : 8 – 10 Januari 2009
MASA : 8.00 pagi hingga 12.00 malam
TEMPAT : Jalan Orkid 1, Bandar Bukit Sentosa, Hulu Selangor, Selangor

Terdapat sebanyak 125 gerai melibatkan 100 pengusaha swasta dan badan bukan kerajaan, organisasi dan individu persendirian yang terlibat bukan sahaja untuk jualan tetapi juga menyediakan pameran pelbagai produk yang tentunya istimewa dan menarik.

Dalam masa yang sama, pelbagai aktiviti disediakan termasuklah Forum Perdana, pertandingan syarahan 1Malaysia, pertunjukan kebudayaan masyarakat Cina dan India, pertandingan nasyid, futsal serta pertunjukan kebudayaan 1Malaysia selain kehadiran daripada ikon 1Malaysia.

Sehubungan itu, semua pihak dalam pelbagai peringkat diseru supaya tidak ketinggalan menghadiri program ini kerana pelbagai kemudahan turut disediakan termasuklah mendaftarkan diri sebagai pengundi selain mendaftar keahlian UMNO secara terus.

Kepada mereka yang masih belum merancang apa-apa program untuk aktiviti hujung minggu bolehlah hadir bersama keluarga masing-masing.


UMNO CAWANGAN BUKIT AMPANG


No comments: