Monday, November 28, 2011

Amat penting BN dipilih semula - Najib

KUALA LUMPUR 28 Nov. - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini menegaskan adalah “amat penting” bagi UMNO dan Barisan Nasional (BN) dipilih semula pada pilihan raya umum akan datang bagi membolehkan parti menjayakan semua agenda transformasi yang dijanjikan.

Presiden UMNO itu berkata, ini juga akan memastikan wawasan negara untuk muncul sebagai negara maju pada 2020 dapat diteruskan.

"Kita sudah memulakan perjalanan ini - (melaksanakan) transformasi ekonomi, politik dan sosial... UMNO akan menerajui transformasi negara bersama-sama dengan rakan-rakan kita dalam BN, dan kita akan meneruskan perjalanan ini menuju Wawasan 2020.

"Tetapi kita berdepan sedikit cabaran di hadapan kita. Kita perlu melalui jambatan pilihan raya umum akan datang. Saya sentiasa menekankan bahawa ia bukan tidak penting untuk dipilih semula, sebenarnya amat penting untuk dipilih semula. Untuk kita menjayakan transformasi sebenar, kita perlu dipilih semula,” katanya.

Najib berkata demikian semasa merasmikan forum antarabangsa “Transformasi Politik, Ekonomi dan Sosial Dalam Era Krisis Global” sempena Perhimpunan Agung UMNO 2011, di sini. - Bernama

2 comments:

Blog 1 Malaysia said...

transformasi besar UMNO

Transformasi Politik Serahkan Keyakinan Rakyat

----------
Usul Penting UMNO - Orang2 Tua Kampung Bodoh Dan Tolol2
----------
"Kehancuran Generasi Baru - Bala besar untuk BN"


PRU Ke-13 - Mohon ramai Adun Dan MP BN 'Mati'

Media BN Media Porno - Wartawan2 BN BODOH dan TOLOL TOLOL

Alat BN - Blogger-blogger BN hanya jadi Anjing..

'Lubuk Emas' Terengganu dikhianati - Generasi muda dan generasi baru Terengganu adalah generasi paling BODOH ( dalam BN ) ...

Penyalahgunaan kuasa, politik wang, akhbar porno, transformasi palsu, penghinaan akar umbi - UNDI BN UNDI HARAM

----------

Kamu jangan ingat kamu akan berkuasa selama2nya..
Kamu jangan ingat kamu akan pandai dan bijak selama2nya..
Kamu jangan ingat kamu akan muda dan sihat selama2nya..

Tidak sama sekali!!

Apabila kamu sudah jadi bodoh, apabila kamu sudah menjadi lemah, apabila kamu tua yang nyanyuk lagi bodoh.... Kami akan ulang kembali ( repeat again - claim 100% ) dan tidak akan yang tertinggal untuk dilunaskan..

Kami berjanji akan lunaskan semuanya.. Janji-janji yang sudah tertanam dihati generasi muda dan generasi muda baru..

Apabila kamu sudah jadi bodoh, apabila kamu sudah menjadi lemah, apabila kamu tua yang nyanyuk lagi bodoh, kami akan menggunakan semua kekuasaan, kepandaian dan kebijaksaan kami untuk mempergunakan dan memperbodohkan kamu sama seperti apa yang kamu lakukan untuk orang2 tua yang nyanyuk bodoh dan tolol2 di kampung..

Tunggu saja hari tua kamu.. Cepat atau lambat, ia tetap terjadi secara jelas lagi nyata...


Ingat!!! Kami berjanji akan lunaskan semuanya.. Janji-janji yang sudah tertanam dihati setiap generasi muda dan generasi muda baru..



p/s: Aku memang ahli UMNO tapi dah tak berminat dan tak hingin langsung nak berjuang utk UMNO, generasi muda mahupun generasi baru ( jangan perasan wahai pemimpin2 BN yang BODOH dan TOLOL )..

--------------
Wartawan2 BN Bodoh, P.ukimak,sial, butoh. b.abi. anjing..
( Anak2 ko pun P.ukimak, sial, anjing macam Ko )..

Pergi Mampus wartawan2 Porno BN..


Babi Betul!

Bodoh. Pukimak. Anak haram. sial. butoh. babi. anjing

Triple fuck atas dahi kau

Pantat mak kau la~

Butuh Pak Hang!

Pegi Mampos La Bodoh!

Bapak Ulamak , Anak Pukimak

Lu blah dr page gua skunk sblom kaki gua melekat kt muke lu~~

Lancau la lu

tidak semua mat rempit jahat!!saya sokong mat rempit

Saya suka berak sambil hisap rokok ~

MaSUk AIr Lah KOU

Sengal~

UMNO Cawangan Bukit Ampang said...

Jangan cuba menidakkan kebenaran. Yang salah tetap salah. Jangan menegakkan benang yang basah. Makilah sebanyak mana sekalipun, Allah swt tetap bersama orang yang benar dan sabar. Semoga saudara diberikan sedikit akal fikiran waras untuk melihat kepincangan pimpinan pakatan pembangkang yang membohongi rakyat Selangor semenjak memerintah. Bila kebenaran terserlah mulalah panik dan salahkan semua orang termasuk doktor, lawyer, hakim, wartawan, polis, sehinggakan tukang kutip sampah kat pwtc pun boleh dipersalahkan semata-mata nak tegakkan benang yang basah. Kadangkala sedih melihat ada juga orang tak da adab dan bahasa sedangkan pendidikan yang sempurna sudah diberikan oleh kerajaan selama bertahun-tahun lama. Salam.