Monday, May 26, 2008

Anwar Ibrahim the truth!!

Video 7-Siapa godfather Anwar ?
http://www.youtube.com/watch?v=AJfBY1DDKDY

Video 6- Siapa taja Anwar ?
http://www.youtube.com/watch?v=3Lx2zJwKqLA

Video 5- Anwar Muslim Moderate ?
http://www.youtube.com/watch?v=833myXwReuo

Video 4- Anwar gugurkan Negara Islam PAS
http://www.youtube.com/watch?v=JEYnh9Yvtew


Sumber :
http://www.anwaribrahimdotcom.blogspot.com/

1 comment:

Nyemah Mulya said...

dah lama tau pasal nak video ni sejak sebelum pilihan raya lg..masa tu org umno cadang nak agih2 kan..tetiba pas,pkr,dap bg warning nak saman bn..sejak tu senyap jek..tapi pada ms yg sama time tu anwar n rakan2 bg pulak video pd org ramai..time tu apasal umno tak marah diorg kata nak saman??

tu yg aku plg tak paham..apesal umno?? what happen to u?? ape pasal penakut tak kena tempat..cam aku nak kata bodoh jek...apa2 pun bagus lah akhirnya korg dah kluarkan juga video ni utk tatapan umum..lain kali tok sah takut tak tentu hala..